Miejsce pracy: Łódź
Do głównych obowiązków należą:
- Obsługa recepcji firmowej, kontakt z partnerami i dostawcami.
- Organizacja logistyczna szkoleń i konferencji.
- Wsparcie asystenckie projektów wewnętrznych.
- Przygotowywanie raportów, dokumentacji firmowej, prowadzenie bazy danych.
- Wsparcie Zarządu oraz pracowników innych działów w bieżących działaniach.
Wymagania:
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim i angielskim.
- Dynamizm, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
- Silna motywacja do pracy i samorozwoju.
- Umiejętność pracy w dynamicznym, zmiennym otoczeniu.
- Zdolność do działania pod presją czasu.
- Precyzja i dbałość o szczegóły.
- Pogodne usposobienie i pozytywne nastawienie do wyzwań.
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość obsługi pakietu MS Office/Office 365.
- Wyższe wykształcenie.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznym pełnym wyzwań środowisku.
- Udział w szkoleniach z zakresu zarządzania projektami i administracji.
- Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego lub poszerzenia kompetencji poprzez udział w projektach.
- Współpracę ze zgranym i nastawionym na wspólny sukces zespołem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Oświadczam, że zostałam/em poinformowany o dobrowolności podania danych osobowych oraz przysługującym mi zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ust. z 2002 nr 101, poz. 926) prawie wglądu do danych oraz ich poprawienia i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PM Experts Sp. z o. o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przy realizacji przedsięwzięć z zakresu projektów rekrutacyjnych”
Aplikuj:
CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@pmexperts.pl