Asystentka / Specjalistka ds. administracji

Miejsce pracy: Łódź

Do głównych obowiązków należą:

  • Obsługa recepcji firmowej, kontakt z partnerami i dostawcami.
  • Organizacja logistyczna szkoleń i konferencji.
  • Wsparcie asystenckie projektów wewnętrznych.
  • Przygotowywanie raportów, dokumentacji firmowej, prowadzenie bazy danych.
  • Wsparcie Zarządu oraz pracowników innych działów w bieżących działaniach.

Wymagania:

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim i angielskim.
  • Dynamizm, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
  • Silna motywacja do pracy i samorozwoju.
  • Umiejętność pracy w dynamicznym, zmiennym otoczeniu.
  • Zdolność do działania pod presją czasu.
  • Precyzja i dbałość o szczegóły.
  • Pogodne usposobienie i pozytywne nastawienie do wyzwań.
  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office/Office 365.
  • Wyższe wykształcenie.

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym pełnym wyzwań środowisku.
  • Udział w szkoleniach z zakresu zarządzania projektami i administracji.
  • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego lub poszerzenia kompetencji poprzez udział w projektach.
  • Współpracę ze zgranym i nastawionym na wspólny sukces zespołem.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Oświadczam, że zostałam/em poinformowany o dobrowolności podania danych osobowych oraz przysługującym mi zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ust. z 2002 nr 101, poz. 926) prawie wglądu do danych oraz ich poprawienia i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PM Experts Sp. z o. o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przy realizacji przedsięwzięć z zakresu projektów rekrutacyjnych”

Aplikuj:

CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@pmexperts.pl

Facebook
Facebook
LinkedIn
LinkedIn
Instagram