Biuro Zarządzania Projektami (PMO)

Szkolenie pozwala na poznanie najlepszych technik i narzędzi niezbędnych do utworzenia lub usprawnienia Biuro Projektowego (PMO) w dowolnej organizacji. Pozwoli na rozwijanie kultury zarządzania projektami i zoptymalizowanie zasobów, które są zaangażowane w ich realizację.

Profesjonalnie wdrożone Biuro Zarządzania Projektami pozwala na podnoszenie kompetencji zespołów, monitorowanie i raportowanie przebiegu projektów czy rekomendowanie ich doboru do portfela organizacji. Dostarcza wiedzę niezbędną do przygotowania w organizacji PMO, które będzie podnosiło jakość programów i projektów, poprawi komunikację oraz efektywność organizacji w realizacji jej strategii biznesowej poprzez spójne działania projektowe.

Komu polecamy szkolenie?

  • doświadczonym kierownikom projektów,
  • wyższej kadrze kierowniczej,
  • członkom Zarządów,
  • osobom odpowiedzialnym za tworzenie i rozwijanie PMO w organizacji,
  • pracownikom zainteresowanym usprawnieniem istniejącego PMO.

Cele szkolenia:

  • omówienie procesu przygotowania do stworzenia PMO,
  • prezentacja przykładowego projektu stworzenia PMO,
  • poznanie typowych funkcji sprawowanych przez PMO,
  • stworzenie planu umiejscowienia PMO w strukturze organizacji i rekrutacji zespołu,
  • zaplanowanie rozwoju PMO w organizacji,
  • przedstawienie metod uzasadnienia biznesowego dla PMO w organizacji.

Czas trwania

2 dni (16 godzin)

Poziom trudności

eksperckie

Ilość punktów PDU

16

Certyfikat

PMI® REP

Program szkolenia:

  • Przygotowanie organizacji do stworzenia PMO
  • Funkcje biura zarządzania projektami
  • Budowanie biura zarządzania projektami
  • Utrzymywanie i rozwój PMO

Opinie uczestników

Może zainteresuje Cię również