Akademia PMP
Akademia PMP® to gruntowne przygotowanie do pełnienia roli skutecznego kierownika projektów, wykorzystującego w swych codziennych działaniach najlepsze światowe praktyki.
Cykl edukacyjny składa się z pięciu dwudniowych spotkań podzielonych na obszary wiedzy PMBOK® Guide. Łącznie trwa od 3 do 4 miesięcy, a w przerwie pomiędzy modułami uczestnicy mają możliwość zastosowania poznanych praktyk w swoich projektach przy wsparciu mentorskim trenera prowadzącego.
Komu polecamy szkolenie?
- kierownikom projektów,
- członkom zespołów projektowych,
- kadrze kierowniczej wyższego i niższego szczebla,
- kandydatom do zdobycia certyfikatów PMP® oraz CAPM®,
- wszystkim osobom zainteresowanym osiągnięciem wysokich kompetencji w zarządzaniu projektami,
Cele szkolenia:
- rozwinięcie posiadanych kompetencji w zarządzaniu projektami, w tym kompetencji miękkich,
- kompleksowe przygotowanie do egzaminu PMP® oraz CAPM®,
- zdobycie umiejętności skutecznego zarządzania złożonymi projektami,
- realizowanie projektów zgodnie z zakresem, na czas, w ramach założonego budżetu oraz przy pełnej satysfakcji klienta.
Czas trwania
Poziom trudności
Ilość punktów PDU
Certyfikat
Program szkolenia:
Moduł 1: Zarządzanie Projektami w Organizacjach
Szkolenie wprowadzające w świat zarządzania projektami według standardów PMI®. Obejmuje swoim zakresem pełen cykl życia zarządzania projektem, prezentuje kluczowe techniki oraz narzędzia wykorzystywane w dojrzałym zarządzaniu projektami.
Moduł 2: Zarządzanie Zakresem, Harmonogramem i Kosztami
Szkolenie zapoznaje uczestników z trzema głównymi ograniczeniami projektu: zakresem, czasem i kosztami, których szczegółowa analiza umożliwia efektywną realizację projektów oraz zwiększenie ich rentowności.
Moduł 3: Zarządzanie Ryzykiem, Jakością i Zamówieniami
Szkolenie przedstawia uczestnikom znaczenie zarządzania ryzykiem, prezentuje narzędzia i dostępne rozwiązania zapewniające kontrolę jakości produktów, a także omawia najlepsze praktyki w zakresie zarządzania dostawcami i budowania partnerstw strategicznych.
Moduł 4: Zarządzanie Zespołem, Komunikacją i Interesariuszami
Program szkolenia koncentruje się na tzw. „miękkich” aspektach zarządzania projektami. Prezentowane są narzędzia umożliwiające efektywną komunikację, techniki oddziaływania na interesariuszy, a także przedstawia sposoby na budowanie zespołu, kierowanie nim i zarządzanie motywacją ludzi oraz konfliktami wewnętrznymi.
Moduł 5: Przygotowanie do Egzaminu PMP®
Szkolenie koncentruje się na intensywnym przygotowaniu uczestników do zdobycia certyfikatu PMP®, poprzez podsumowanie wiedzy zdobytej w ramach pozostałych modułów Akademii, z ukierunkowaniem na pytania najczęściej występujące na egzaminach i wspólne utrwalenie angielskojęzycznych pojęć. Szkolenie kończy się próbnym egzaminem PMP®.
Opinie uczestników
„Myślę, że kontent szkolenia dobrze został dostosowany do formy wirtualnej, prowadzący również bardzo dobrze sobie radził. Myślę, że jakość szkolenia była wysoka.”
“Szkolenie prowadzone przez świetnego specjalistę, praktyka w zarządzaniu projektami i wdrażaniu PMO. Spotkanie bardzo inspirujące, skłania do myślenia i chęci natychmiastowego działania. Polecam niezależnie od stopnia zaawansowania: początkujący budowniczy, jak i stary wyjadacz PMO znajdzie natchnienie, motywację i masę bodźców do dalszego działania.”
“O wysokich kompetencjach merytorycznych Prowadzącej oraz praktycznym podejściu, miałam okazje przekonać się podczas szkolenia “Skuteczne zarządzanie projektami”, które zostało przeprowadzone przez Panią Agnieszkę Krogulec z PMExperts. Miałam możliwość pracować na praktycznych przykładach, co pozwoliło na łatwiejsze przyswojenie wiedzy. Zdobyte informacje mam zamiar wykorzystać już przy najbliższych projektach dotyczącej ekspansji na nowe rynki. Zdecydowanie rekomenduje szkolenia prowadzone przez firmę PM Experts.”
“Szkolenie, mimo którego czasu trwania, zostało poprowadzone profesjonalnie, a omawiane zagadnienia istotnie wpisywały się w jego temat. Uczestnicy byli skutecznie zachęcani do aktywnego uczestnictwa, dzięki czemu można było wymienić się doświadczeniami z kolegami z innych branż. Pokazane zostały nowe narzędzia, które z pewnością poprawią produktywność i efektywność pracy na co dzień. Przekazana wiedza pozwoliła ugruntować posiadane już umiejętności i lepiej je wykorzystać w przyszłości.”
Może zainteresuje Cie również.